ar trebui să

Iulie 24, 2009

închid pe-aici şi să-mi aştept

în linişte (!?),

rezultatele, ceaiul, şi paiul. cum mă simt? nu mă simt.

mai ştii ce spunea profa de franceză..vous etes des plantes.

michael tolmachevd’accord.

nu mai fac cockteiluri din rousseau şi pastă de dinţi –  am ceainărie verde lângă facultate şi câţiva de „tu” care nu ştiu ce înseamnă.

6 Răspunsuri to “ar trebui să”

  1. Dina Says:

    je suis mon chien.

  2. junkydawn Says:

    dumnezeule, câtă ţinere de minte!>:D<

  3. downtownjesus Says:

    mai stiu ce spunea profa de franceza🙂 „allez-y, mes plantes!” si voi care v-ati si facut tricouri verzi de plante…melancolie, ma.

  4. HappyMask Says:

    unde ai intrat, alexa, draga🙂 ?

  5. Dina Says:

    Tu ti tu tu tu tu.
    Mă, Alegză, cum te-am văzut eu pe tine cu ochiul meu.

  6. junkydawn Says:

    litere si stiinte politice, ilincă. îmi cer scuze, nu strălucesc la ghişeul de relaţii cu cititorii…dar promit îmbunătăţiri pe viitor:D haguri pentru tine, pentru dina şi pentru flo, în ce ordine vreţi voi.


Lasă un răspuns

