mood today

Iulie 9, 2009

am uitat cum se scrie. back to the very basis:

am brichetă,

am răguşit,

am să mă uit la „terminus paradis” încă o dată,

am nişte cărţi cu care

am să salvez delfinii şi pădurea ecuatorială,

am o deplorabilă putere de concentrare,

am-nezie,

am să mănânc doar alunele din ciocolata cu alune,

am chef de vorbă,

am să negociez o piersică,

am fost, m-

am întors,

am o poză.

gerda-steiner-och-jarg-lenzlingernu-ţi spun de unde am poza, mi-e ruşine.

Un răspuns to “mood today”

  1. Grăunţa Says:

    am bricheta, dar nu-s ragusita (de toate, da moderat, asa se zice). uneori e bine sa ai-nezie. hai vorbim. sto poza😛


Lasă un răspuns

