ştiam eu că

Iunie 16, 2009

există o explicaţie (!) ştiinţifică pentru care m-am trezit dând bacul la chimie.

citiţi şi vă minunaţi, eu tare mă mir cât am fost de înţeleaptă:

Un fizician, un biolog şi un chimist mergeau să vadă oceanul pentru prima dată.

Fizicianul a văzut oceanul şi a fost fascinat de valuri. A spus că vrea să facă nişte cercetări cu privire la dinamica fluidă a valurilor şi a intrat în apă. In mod evident, s-a înecat şi nu s-a mai întors.

Biologul a spus că vrea să cerceteze flora şi fauna oceanului, astfel încât a intrat în apă. Nici el nu s-a mai întors.

Chimistul a aşteptat vreme îndelungată, după care a notat urmatoarea observaţie: „Fizicienii şi biologii sunt solubili în apa oceanului.”

2 Răspunsuri to “ştiam eu că”

  1. awakin Says:

    aceste revelatii le are si Stefan Gheorghidiu care intelge ca razboiul este o stare de criza in istoria umanitatii si o tragedie a individului, care se simte depersonalizat, anulat ca eu unic si irepetabil, intors spre zone abisale ale instinctului de autoconservare 8-|

  2. junkydawn Says:

    dar ce conexiune!:O


Lasă un răspuns

