aşa am un chef de învăţat pentru baaac…

Iunie 14, 2009

mâini de andree,

cireşe de mai.

DSC04304

şi acum, fără nicio legătură aparentă sau de altă specie:

Părea că niciodată nu vede nimic şi nu aude nimic. Îl invidiez. Nu ştie că mai există şi alţi oameni – se mulţumeşte cu bucata asta pătrată de cer deasupra capului. Eu aş vrea ca fiecare lucru să-mi aparţină de parcă n-aţ iubi nimic pe lume în afara acelui lucru; dar le vreau pe toate. Le vreau pe toate şi am mâinile goale.

Îl invidiez. Desigur, habar n-are ce înseamnă urâtul.

Simone de Beauvoir – Toţi oamenii sunt muritori. Cartea asta are nume de silogism şi tocmai de-aia e frumoasă.

3 Răspunsuri to “aşa am un chef de învăţat pentru baaac…”

  1. danutchidon Says:

    cirese faine, miini delicate…bucle?!

  2. downtownjesus Says:

    pe mine ma doare capul fara sa fi invatat nimic. cred ca ma doare asa, preventiv si din principiu.

    frumoase maini, frumoase cirese, frumoasa andree. urat bac. frumoasa simone? n-am incercat.

  3. junkydawn Says:

    nu ştiu dacă e frumoasă. mie aşa îmi pare acum:)


Lasă un răspuns

