nu-i aşa că

Iunie 7, 2009

…dormi mai liniştit după ce ai aflat că vadim, becali şi elena băsescu te vor reprezenta în ue?

…îţi vine să ţopăi când ştii că 49% din alegătorii de azi au cel mult zece clase şi o şcoala profesională?

…nu-ţi poţi opri un zâmbet când te gândeşti câţi oameni s-au bucurat azi de cei 50 de roni primiţi de la psd după ce şi-au pozat cu telefonul buletinul de vot ştampilat unde trebuie  şi un act de identitate? (sursa)

eu sunt în al nouălea cer.

..să nu vă duceţi la vot, că urzică.

bien a vous.

7 Răspunsuri to “nu-i aşa că”

  1. albastra Says:

    si eu… la fel ca tine… sunt fericita pana la ultima suvita pe chestia asta!

  2. downtownjesus Says:

    no, io nu m-am dus. si nici nu m-oi duce. ca domle, m-am hotarat sa fiu un mic moromete si sa ma uit la lume cum se prosteste macar sa mai incerc sa gasesc vreo solutie de amploare. toate pe care parea ca le-am gasit duceau la fanatism, ceea ce nu politically correct, asa ca m-am retras din aceasta cursa. e prea greu sa gasesti pe cineva care merita, riscul e prea mare, mlastina prea adanca. becali, vadim si eba sunt doar cunoscuti, mai sunt multi ca ei care asteapta mai in spate o halca de carne, deci…am renuntat chiar inainte sa incep sa votez :-??

  3. downtownjesus Says:

    „cum se prosteste fara ca macar sa mai incerc” asa, asta vroiam sa scriu acolo, sirul gandirii prea lung.

  4. junkydawn Says:

    Spune o vorbă ca una din tarele democraţiei e că votul unui deştept e egal cu votul unui bou. Dar dacă deşteptul stă acasă, votul boului… e mai egal. :))

    Nu spun, downtownjesus, să te duci să votezi de drag.

    Dar spun să te duci să votezi ca să nu dublezi profitul electoral al unora care au ştiut să „se descurce”. Să nu laşi mâna aia de voturi cumpărate să devină procente mari pe fondul neprezentării la vot.

    o fi absenteismul o palmă dată clasei politice, dar până se prind ei care-i morala, eu zic că-i mai bine să ne alegem singuri răul cel mai mic.

    îi păcat.

  5. Omul cu papuc in loc de mana Says:

    Raul cel mai mic?
    Unde?
    Cum il masori?
    Toti sunt la fel de buni, toti au candidat pentru binele tarii, toti sunt crestini si patrioti(numai ca unora le este rusine sa recunoasca).

    p.s. Presupunand ca exista raul cel mai mic si il alegi de fiecare data, crezi ca iese ceva bun?

    p.p.s. Cat despre dormit noaptea, e cam cald, in rest e bine. Astept cosmarurile cu vadim, becali &co, o schimbare in registru este mereu binevenita🙂

  6. junkydawn Says:

    – tu eşti kafka?
    – da, ‘mpărate.

    răul cel mai mic îl măsori cu balanţele din dotare. n-ai să-mi spui că toţi sunt analfabeţi ca becali, că toţi au făcut româno-americana ca eba sau că sunt isterici ca vadim. nu ştiu de ce mă iau doar de ei trei, sunt exponenţi de geniu ai speţei.

    ştiu că sunt o adunătură tragi-comică de incompetenţă şi tâmpenie umană rotundă şi inventivă, dar nu-i frumos să generalizezi. cât de negru să fie?

    şi oricum, în hora asta tot trebuie să joci. de reprezentat acolo tot va trebui să te reprezinte cineva. Ori nu poţi să mă convingi că e mai bine să-mi aleagă reprezentanţii nişte bieţi naivi cu zece clase.

    am făcut o dezbatere despre absenteismul la vot cu andrei cornea. îţi trimit, daca vrei, ca să nu-mi continuu pledoaria aici.

    p.s. nu iese ceva bun, asta-i sigur. dar va fi măcar mai bine decât dacă nu faci nimic. din moment ce nu participăm activ la ceva nu cred că avem atâta drept la critică.

    am eu piticii mei cu convingeri greu de zrduncinat (s-ar putea să fie bine, s-ar putea să fie rău, cine ştie) – din cauza lor m-am dus la vot. măcar să nu câştige cei cu voturile cumpărate; n-am reuşit, încerc data viitoare.

  7. Omul cu papuc in loc de mana Says:

    Daca e vorba de pitici, atunci bine, sunt simpatici dar nu se poate discuta cu ei.
    Sunt multi, mici, rai si vin cu torte, iar daca nu vad sange devin frustrati, si asta nu e bine.

    Sara buna, eventual pe deal.


Lasă un răspuns

