it’s getting harder than Chinese algebra

Mai 26, 2009

de ce mă mai citeşti?

ai intrat şi ieri, şi alaltăieri şi acum o săptămână fără să găseşti nimic nou

(colecţia de litere primăvară-vară se anunţă sărăcăcioasă din cauza secetei)

mai bine te duci

Pe străzile oraşului
Să râcâi
Umbra pomilor de pe trotuare.

Silhuette_by_sweetmotheroffuck

nu că nu s-ar fi întâmplat şi lucruri între timp.

exemplul 1: ştiu în ce bănci îmi plimb dioptriile la toamnă

exemplul 2: am pus o bulină roşie pe harta Bucureştiului şi pe ea scrie „acasă”

exemplul 3: mai am un atestat de prezentat şi la ăsta nu mai trişez  (observaţi indicatorul de moralitate urcând precum mercurul în termometre)

exemplul 5: am văzut skin deep la miezul nopţii şi cred că mi-a plăcut, nu mi-am pus întrebarea asta foarte serios.

exemplul 6: am ieşit la „bere cu băieţii”, deşi în mod (prea) evident nu sunt băiat.

exemplul 7:  vreau anestezie cu maci,  nu de la magazinul de vise de pe bulevard.

exemplul 4 şi-a luat câmpii. a cerut să-i fie păstrat anonimatul.

Lasă un răspuns

