brăila, în weekendul trecut.

Mai 15, 2009

suceava, în weekendul viitor.

acum o ampicilină, o îngheţată şi o cafea de la automatul din colţ.  şi un weekend variabil (adică cu variante, monser) înainte de ultima teză la română. şi la chimie.

tot am gust de dentist. şi n-am mâncat multe bomboane când eram mică, pe cuvânt.

(puţin mai lipsea să vă delectez cu pozele mele de diplomă. sunt proastepe, sunt fierbinţi, sunt ne-eu, vorba dânsei. aţi scăpat ieftin)

cafea şi îngheţată am spus. vin repede.

Un răspuns to “brăila, în weekendul trecut.”

  1. maria Says:

    şi tu,Alexa? >😀 <.poor child of mine.


Lasă un răspuns

