Mai 2, 2009

Ieri, o tigăncuşă de 8 sau 10 ani, cred că nici ea nu ştie – o chema Bianca, mi-a zis – s-a împrietenit cu o piatră. Un bolovan destul de introvertit, de altfel. Şi i-a venit ei ideea cum că eu n-aş fi prea simpatică. Sau poate că-s prea prea şi nu îmi merit banii de maxi taxi. Aşa că mi i-a luat ea.

„Dă-mi banii că-ţi crăp capul”, zice. S-a întâmplat repede, a fugit. Fără prietenul ei, bolovanul. Mi l-a lăsat mie. Să nu mă întorc cu mâna goală, cine ştie. Am plâns de mila şi de frica unei copile de 8 ani.

Sau 10, cred că nici ea nu ştie – o chema Bianca. Mi-a zis.

Pathetique. Pas tous mes tics.

Să încheiem apoteotic.

„Apoteotic”.

Lasă un răspuns

