fool me, fool me,

Aprilie 1, 2009

go on and fool me.

de 1 aprilie. nu mi-am primit porţia de păcăleli şi mi-e foame.

mi-au publicat nişte cuvinte în „europe&me” – acum siviul meu cântăreşte o tonă în plus şi toate facultăţile de science-po se vor bate pe mine.

(asta e ironia sorţii,  pe human-age sunt anorexică, de-abia de 12,5 kg, cu toţi mieii agresivi şi cangurii preistorici devoraţi)

şi mi-au înflorit copacii. azi-noapte. ai văzut?

Un răspuns to “fool me, fool me,”

  1. HappyMask Says:

    nici eu nu am fost păcălită, dar cred că e mai bine aşa. toţi prea se aşteaptă să fie păcăliţi exact de 1 aprilie😕


Lasă un răspuns

