IonadeMarinSorescu

Martie 4, 2009

– Ionaaaa!

– Nimic.

– Să nu te prind pe-aici, auzi? Nu te mai ţine după mine, Iona.

– De fapt, Iona sunt eu. Pssst! Să nu afle peştii. De-aia mă strig, ca să îi induc în eroare. Că Iona n-are noroc şi pace.

– Peştii trebuie să creadă că el pescuieşte cine ştie unde. În altă parte… cred c-ar trebui să pescuiască în altă mare. Poate acolo…

– De parcă poţi să-ţi schimbi marea.

– A, nici pomeneală.

asta pentru că mi-a plăcut de Virgil Ogăşanu în clasa a 9-a şi acum mi s-a adus aminte. pe principiul 1 plus 1 gratis:

Cărăbuşii au o groază de picioare, dar când se răstoarnă pe spate nu mai pot să-şi revină, sunt ca şi pe lumea celalaltă. Poate ar trebui să aibă o parte din picioare pe spate. Să-şi distribuie mai raţional picioarele.

Mă duc să-mi distribui raţional mâinile şi dioptriile pe o variantă de mate. Sau pe o pernă.

Lasă un răspuns

