live blogging

Martie 3, 2009

dintr-o dubioasă oră de info, sala 38, corpul 2, C.N. „B.P.Hasedu”, amin.

a trebuit să intru pe linkurile din blogroll ca să văd că nu am mai scris de 6 zile şi ar cam fi cazul, măcar să nu-mi ies din mână. n-am mai postat în fiecare zi pentru că mi-am pierdut răbdarea să mai povestesc ce mi se întâmplă aşa cum cineva care a comandat o cafea îşi pierde răbdarea dacă aşteaptă jumătate de orăpentru asta.

ieri, de exemplu, v-aş fi spus că a fost o zi tristă pentru istorie pentru că şi deoarece anul ăsta nu am primit decât un singur mărţişor (bomboanele compensează numai pe jumătate).

alaltăieri v-aş fi spus că mi-am ales baba de 7 şi că mă dezintegrez de somn, proaspăt întoarsă din agapă,

sâmbătă v-aş fi spus că joc jalnic bowling,

vineri că nu mi-s gata bagajele,

joi că am plecat de la ore cu o frustrant-de-uşor-de-procurat învoire pentru o ciocolată amară. apoi  i-am trimis scrisoarea dinei,

miercuri că am câştigat un debate ajutată de un om îngrozitor de deştept

şi nu mai ştiu.

3 Răspunsuri to “live blogging”

  1. downtownjesus Says:

    numa unu ma? bai ce oameni rai, iti zic. chiar si eu, la mine in batatura, primii mai multe. tii, ce urat din partea lor. niste…niste…tarani.

    asa :))

  2. Dina Says:

    oameni răi, bate-i.

    ă, și eu am baba pe 7. ia să vedem cum o să fim amândouă anul ăsta.

  3. Deste Says:

    ce clasa esti?


Lasă un răspuns

