avem de onorat

Februarie 23, 2009

o livrare specială. leapşă  pentru şi de la dinozaură, deci:

SUNT  „o broască mică, mică, mică într-un lac imens

şi mi-e frică, frică, frică să trăiesc intens”, spun şi eu ca Ada Milea.

AŞ VREA, dacă se poate, să nu crezi tot ce scriu aici. mulţumesc.

PĂSTREZ tot. chiar dacă nu mulţi au acces la felul ăsta de arhive.

MI-AŞ FI DORIT să scriu mai mult şi mai bine.  să mă teleportez. să aduc nopţile nordului şi aurora boreală pe piatra craiului.  să am rezerve inepuizabilă de fowles, ceai şi clătite (după cum vezi, 2 din 3 nevoi ale mele sunt organice, 3 din 3 sunt hedoniste)

NU-MI PLACE să ajung la ultima pagină. dacă urăsc ceva, urăsc sfârşiturile de orice fel.

MĂ TEM de cuvântul „trebuie”.

AUD un om pe nişte scări.

ÎMI PLAC scenariile şi insomniile.

NU SUNT o integrală, un vector sau un polinom în modul.

DANSEZ a)noaptea pe nisip, desculţă. b) în şosete, la micul dejun. c)când aterizez în pub. d) toate variantele de mai sus.

NICIODATĂ să nu spun niciodată. aşa umblă vorba prin târg.

RAR mă gândesc că luna e pusă acolo doar pentru a desena ceva pe ea.

PLÂNG ca un copil, dacă rămân fără jucării.

NU SUNT ÎNTOTDEAUNA eu.

NU ÎMI PLACE DE MINE isterică.

SUNT CONFUZĂ, şi ce dacă?

AM NEVOIE de lucruri şi oameni în care să cred.

AR TREBUI să mă opresc aici. şi să ascultaţi asta:

Lasă un răspuns

