veneţia, zilele astea

Februarie 15, 2009

mă duci?

la carnaval…

să-mi pui o mască, două, trei.

70470861-cej7nvof

şi apoi o mască măştii (neapărat să semene cu mine)

70627640-it4pydgb

ce-o să se întâmple apoi? o să-ţi spun că ei doi sigur n-au băut niciodată lapte cu miere din cutiuţă cu pai, de la fulga.

offtopic: aveau ăştia de la rhcp o piesă, venice queen.

485-5343-people-carnival-costume-venice-veneto-italy-posters

Francesca şi Guillermo. sunt nume de telenovelă,  ştiu, dar voiai să stric tot şi să îţi spun abjectul adevăr?

îi cheamă Termopan şi Mercedesa, proaspăt căsătoriţi care îşi petrec luna de miere în Italia la cules de pătrunjel.

70750649-pm3bqwi6

magic or tragic?

70749088-omc4dbjnce e un om? ochi şi fantome.70751903-qshwqw6c

am fugit, monitorul ăsta se distrează când mă face să uit cât e ceasul. monitorul meu are, deşi cred că am uitat să vă spun până acum, chip inexpresiv de prostănac (sau de mască). nu cred să fie vina lui.

ai chemat tu taxi? aud că a venit unul în formă de dovleac – o să mă ducă la gondola în formă de dovleac şi apoi…

2 Răspunsuri to “veneţia, zilele astea”

  1. Dina Says:

    abjectul adevăr…
    mi-era dor de el.

  2. flo Says:

    frumoase lucruri pe aici pe la tine.

    dar trebuie sa recunosc: „abjectul adevar” mi-a atras atentia.


Lasă un răspuns

