la persoana a 3-a

Februarie 12, 2009

jumătate din pijamaua mea este de iasomie.

(pijamaua mea are 3 jumătăţi.)

winampul repetă prokofiev şi brahms până nu mai ştie de el,

calculatorul are cu până la 90% mai puţin praf pentru că aseară la 10 eu îi aspiram carcasa,

testul meu la română are două pagini,

leapşa are să fie făcută mai târziu. iubita locotenentului francez, de ce fierbe copilul în mămăligă şi monopoly’ul deţin monopol pe mine (să nu uităm de prietenul meu, somnul),

ploaia are o viteză de 3 stropi şi un sfert pe secundă,

ziua asta nu are niciun gust,

ana are mere,

alexa ar mai scrie şi nu ştie ce.

Un răspuns to “la persoana a 3-a”

  1. HappyMask Says:

    Vezi şi „Raftul cu ultimele suflări”


Lasă un răspuns

