seara asta trebuia s-o petrec în Oradia

Februarie 6, 2009

Aşa că oficial mă întorc mâine şi tot mâine o să scriu pomelnicul de lucruri frumoase şi mai puţin frumoase ce s-or întâmplat pe-acolo – acuma am o sticlă de pălincă de bihor pusă la păstrare în frigider şi m-am gândit să mă duc să văd ce mai face.

După cum vedeţi sunt bine, sănătoasă, am revenit în deplinătatea facultăţilor mintale, ba chiar cu spor şi cu avânt; da’ uite, Dina a fost mai harnică şi a preluat legătura. O legătură foarte verde, desigur.

Mă duc, că nu-mi stă bine trează la ora aceasta târzie din noapte – şi în fond, v-am promis un post luuuung cât o noapte în cuşetă pe la foa proşen. Şi voi ştiţi că mereu promit că mă ţin de promisiuni (să mă votaţi când o să cresc mare).

Ciau!

Publicitate:

dsc00924

peştera privată a urşilor. programată să reziste.

să reziste.

să reziste.

Un răspuns to “seara asta trebuia s-o petrec în Oradia”


Lasă un răspuns

