am plecat

Ianuarie 31, 2009

mă găseşti:

în gară, în tren, în bucureşti, în alt tren, în oradea, în pat, în poetica modernismului, în bancă, în echipă, în faţa foii de examen, într-o mână cu ploaie şi-n cealaltă cu pixelii, în peşteră, în librărie, în băile felix, în concert, în pub cu vreo dină, în sala de mese, în faţa rezultatelor,  în pat, într-un tren, în bucureşti, în alt tren, acasă.

după aceste demolatoare confesiuni, tu, cititor cu minte ageră, te vei fi prins că nu trebuie să-mi mai deschizi blogul vreo săptămână dacă te aştepţi la posturi noi, promit unul mare pe când mă întorc.

see you later, alligator🙂

Un răspuns to “am plecat”


Lasă un răspuns

