pentru că a vrut flo

Ianuarie 22, 2009

şi pentru că n-am avut timp să fac asta la sfârşit de 2008.

Food of the year: sandvişuri cu unt şi caşcaval şi pizza gigantică de la toledo, la ocazii.

Drink of the year: ceai de iasomie la restaurantul vietnamez.

Party of the year: cred că de rev

Song of the year: nu mă pune să aleg…acum îmi vine în minte Terence Jay – One blood, dar mai am în jur de 365

Relative of the year: suriorul.

The “Oops, i did it again…” of the year: uit să pun capacul la pasta de dinţi. în rest, nu recunosc nimic [-x

Friends of the year: oldies are goldies.

Lover of the year: ştii. de ce mai întrebi?

Clothing of the year: fuste. anul ăsta am purtat fuste cât n-am purtat în 18 ani.

Trip of the year: Berlin, august

Statement of the year: if we are alone in the universe, it sure seems like an awful waste of space

Social Platform of the year: Colegiul Naţional „B.P. Hasdeu”, incredibil dar adevărat.

Sport of the year: aruncatul cu privirea şi datul în leagăn. căzutul în fund la patinoar se pune?

Movie of the year: Pacientul englez. Green street hooligans. Schindler’s list, la ordinele precise ale măriei sale J.

Book of the year:  „Despre dragoste şi alţi demoni”, probabil

Scent of the year: parfumul pe care l-am terminat de câteva luni şi tot nu ştiu cum se numeşte.

Game of the year: scrabble

Site of the year: lastefem

Blog of the year: ..la raionul blogroll sunt toate, lângă ketchup şi muştar.

Place of the year(mai pun de la mine): pasarelă. sau gară, cum vrei, de oriunde ar fi ea. acolo încep toate.

Word of the year: „oto”

gata. lipseşte ceva, sigur 2008 a fost mai mult de atât

2 Răspunsuri to “pentru că a vrut flo”

  1. Eu Says:

    Si melodia tot de la mine e:D[ti-am dat-o inainte sa vezi filmul]

  2. grăunţa Says:

    statement of the year eu am auzit-o demult intr-un film (da’ nu imi mai amintesc exact despre ce era)


Lasă un răspuns

