câte feţe vezi aici?

Ianuarie 22, 2009

83

4 Răspunsuri to “câte feţe vezi aici?”

  1. tehnologic Says:

    aaaa…10

  2. grăunţa Says:

    10… toate is simetrice..

  3. downtownjesus Says:

    10, 10, dar mie mi se pare ca-i cunosc😐 am i crazy? :-S

    de exemplu, unu arata ca Soliman Pasa, si altu ca Mussolini😕 si mai e un Mos Ion Roata. serios :))

  4. junkydawn Says:

    pe paşa îl văd şi eu. pe Mussolini nu l-am reperat încă, dar am găsit un Iorga, un Arghezi şi un Caragiale, dar mai tras păr:P
    da’ ai fost prima care ai observat:))


Lasă un răspuns

