daca tot plantez clipuri

Ianuarie 19, 2009

poftim:

sigur o ştii de când erai mic(ă),

eu o cântam acum mai mult de 10 ani, stâlcită, cu cuvinte care după mintea mea sunau a engleză (fenomenul de riz ăhaus in niuorlin). acum are cuvinte adevărate şi tot la fel de mult farmec.

tot acum 10 ani eram tunsă exact ca ei, probabil din spirit de solidaritate cu eric burdon (da, e cel care cântă mai sus), declarat best rock-blues voice of all times – capitol la care chiar nu prea avem, spre tortura profelor mele de muzică,  nimic în comun.

4 Răspunsuri to “daca tot plantez clipuri”

  1. grăunţa Says:

    şi mie-mi place melodia asta de câţiva ani (spre ruşinea mea, eu nu am cântat-o niciodata ‘de riz ăhaus in niuorlin’)… şi eu aveam păru tuns aşa, din spirit de solidaritate cu dorinţa lui tati de a mă fi născut cu un alt tip de organ sexual şi (probabil) din lipsa de chef a mamei de a îmi pieptăna părul potenţial lung. anyhow, tu aşa înveti redoxurile?😛

  2. junkydawn Says:

    se pare că revoluţionez tehnicile de învăţare,deja văd încântarea pe faţa lui fetic:p

  3. HappyMask Says:

    Asta fredonam exact acum :)) Au cantat-o unii în Bv. Chiar îmi pare rău că nu ai venit.

  4. junkydawn Says:

    şi mie-mi pare rău, dar tare am capul în 7 părţi zilele astea:-s
    thanks for reading>:D<


Lasă un răspuns

