azi

Ianuarie 12, 2009

am făcut două lucruri, le luăm sistematic:

1. am condus:D adică da, am ajuns la pedale (cu o pernuţă auxiliară prevăzător aşezată pe banchetă), am învăţat să aprind farurile, să dărâm un singur jalon şi să opresc motorul la milisecundă fix înainte de fazele palpitante de intrare în gard, rampă, sălcii şi în general cam orice e mai dens decât aerul şi poate fi numit „obstacol”.

plus mici dificultăţi de înţelegere a conceptelor de „stânga” şi „dreapta”, la propriu. cu ele la figurat mă descurc ceva mai bine..

şi, inevitabil, 2. am descoperit că scrisul meu se înclină, ţopăie, se alungeşte sau se piticeşte în funcţie de starea de spirit. şi eu ca un om înţelept, nu vreau să mă dau de gol, dar nu mi se duce mâna altfel.

acum scriu foarte urât de exemplu.

dacă literele prind colţuri şi se fac din ce în ce mai ascuţite, e semn că zgârii, deci sunt nervoasă.

litere scunde, c’est a dire îmi ajung eu şi nu vreau să mai văd pe altcineva. sau nu stau bine pe scaun.

când scriu cu litere sărite, atunci nu am stare şi de obicei n-aş prea scrie.

necesit o stare de echilibru perfect ca să scriu frumos, deci.

planetele trebuie să se alinieze ca puştii de-a 5-a la sport, yin trebuie să se pupe cu yang, energiile mele să fie toate ridicol de ţopăitoare.

şi cum astea nu se întâmplă toate odată, nu e vina mea că scriu ca un mohican,

amin.

5 Răspunsuri to “azi”

  1. maria Says:

    eu scriu mereu la fel.
    asta ce înseamna ?

  2. Dina Says:

    eu înțeleg asta cu scrisul, că și la mine e cam la fel.

  3. junkydawn Says:

    maria, înseamnă că eşti constantă, ca pi, acceleraţia gravitaţională sau numărul lui Avogadro.
    eu şi dina suntem nişte icşi şi igreci random.

  4. Jean Says:

    1.postul asta chiar mi-a placut
    2.cine-i Dina? [poti sa nu-mi raspunzi]

  5. junkydawn Says:

    dina este numita prin alte sfere si „oblivionesse”, e din galati:P


Lasă un răspuns

