ok, i show off

Ianuarie 10, 2009

dar mie-mi plac pozele astea  peste care nu mai ştiu unde am dat:2553686351_d65fea782f

(azi am descoperit că există oameni care mă aşteaptă 2 ore în frig în faţa liceului cu brioşe cu ciocolată de care-mi plac mie

din cauza lor  – a oamenilor, nu a brioşelor :-w – mă duc la naţională

şi trec prin ziduri random, mai ceva ca nenii ăştia)

passe_muraille_2

watch your back I would say:P

4 Răspunsuri to “ok, i show off”

  1. Dina Says:

    felicitări alegzei.

  2. Dina Says:

    ne vedem la oradea

  3. junkydawn Says:

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa atat voiam sa aud >:D<


Lasă un răspuns

