anul ăsta

Ianuarie 3, 2009

vreau un glob pământesc între două oglinzi, ca să trăiesc în  trei buzăuri şi în trei zile de 3 ianuarie 2009 simultan, să mă îmbrac cu trei hanorace şi să ies pe balcon să-mi agăţ dioptriile de trei luni şi douăsprezece stele – fără să ştiu că buzăurile, hanoracele şi nopţile sunt aceleaşi,

vreau să văd cai cu coamele în vânt pe o plajă în Marea Caspică în zori,

vreau să gâdil toate furnicile de pe pământ,

surreal-photography

vreau să am un astrolab persan şi un sertar de birou plin cu scrisori în portugheza veche, în care toate literele au bucle,

vreau să mă cuprindă ameţeala şi să mă podidească plânsul,

vreau să inventez iernile în care nu păţesc nimic dacă ies în zăpadă doar într-un tricou de douăsprezece ori mărimea mea,

pentru asta, vreau să văd cum arată un tricou de douăsprezece ori mărimea mea,

vreau să am linia mea de metrou, cu staţiile dormitor – pasarelă – calculator – felinare – frigider – orăşelul copiilor – moeciu – berlin cu peronul pe partea stângă,

vreau să pun şarlotă de ciocolată între două războaie şi ele să se potolească într-o cană de lapte călduţ, la micul dejun,

vreau să iau micul dejun de fiecare dată la altă oră,

vreau să inversez cred că toate culorile

mpudding

(poate dacă gheaţa e neagră reuşesc să patinez). sunetele au voie să rămână la fel.

vreau să stric toate tabelele de constante. epsilonii, deltele şi alfa vor lua valori random,

vreau să scriu aşa cum scriu supravieţuitorii atac terorist epistole.

this_morning

de-abia aştept să aştept tot ce nu s-a întâmplat,

vreau toate lucrurile care prezintă defectul că nu există, deocamdată.

Un răspuns to “anul ăsta”


Lasă un răspuns

