probabil

Decembrie 31, 2008

ultimul post pe anul ăsta, mâine o să mă otrăvesc cu salată boeuf, ojă şi fixativ.

îi sunt datoare sergiuului cu un link genial, pentru că mi-a trimis asta.

din cauza lui vreau să mă fac fotoreporter la reuters, ceea ce nu înseamnă că’s mai hotărâtă la ce facultate dau – poate o să-mi dau seama la anul;))

care an, 2009, o să fie cu o secundă mai lung decît 2008 – au explicat ăştia la televizor de ce, dar m-au băgat şi mai mult în ceaţă (densă până la moderat, în estul, vestul şi restul ţării) şi n-am priceput. acum trebuie să mă gândesc cum o să folosesc cu inteligenţă secunda aia (ar ajuta nişte idei, mulţumesc).

i’m a mess, i confess.

în concluzie, trebuie să vă uitaţi la pozele alea ca să vă meritaţi hagurile de „la mulţi ani” care se servesc la discreţie, începând cu 0:00 GMT plus 2, asezonate cu felii de mandarină şi vin fiert. ţinuta nu e obligatorie, ceremoniile, masa şi dansul vor avea loc pe coclauri.

de-abia aştept,

BRITAIN

la mulţi ani vouă!

(şi mie)

Un răspuns to “probabil”

  1. downtownjesus Says:

    sebi imi zise ieri lucrul asta cu secunda. ca si tine, ma gandii sa o folosesc cu cap. cred ca am uitat sa fac asta, totusi, plus ca nici nu stiu exact care e secunda aia in plus. daca o traiesc mai devreme sau, Doamne-fereste, mai tarziu? complicat.

    la multi ani, alegza >:D<


Lasă un răspuns

