m-am întors

Decembrie 29, 2008

din foarte multele locuri în care am măturat zăpada cu sau fără voia mea.

premise:

astea sunt multe tare,

încep cu C de la clătită sau cadou, cu T de la telescaun,

M de la maşinuţe buşitoare (sau de la mimă?)

şi nu în ultimul rând

cu S de la sanie, snowboard, sirop, salamandră, sarcastic, simptom, surior, piSiceală

şi se termină cu ce vor ele.

le-am îngrămădit într-o şosetă de cadouri, lângă un glob ciobit şi un elf cu o singură ureche.

concluzii:

cel mai bine e acasă,

reciclaţi pungile de plastic,

dacă în momentul ăsta te afli pe o sanie (şi încă ai nas) aminteşte-ţi să nu stai prea în faţă,

despre dragoste şi alţi demoni” e frumoasă şi leneşă,

o sacoşă de ciocolată nu te face mai fericit contrat opiniei generale,

şi eu tot nu ştiu să patinez.

orvoar (ne vedem când ne-întâlnim)

2 Răspunsuri to “m-am întors”

  1. grăunţa Says:

    cum să nu te facă mai fericită o sacoşă de ciocolată?! blasfemie!

  2. Jean Says:

    🙂 mai scrie si tu ceva


Lasă un răspuns

