am terminat

Decembrie 14, 2008

cartea foarte proastă (bineînţeles că am început cu ea) .

şi ori nu e chiar foarte proastă, ori mi-am coborât eu standardele îngrijorător de mult. oricum ar fi, bridget e simpatică, aşa blondă şi îndrăgostită de Chardonnay cum e ea.

de fapt am vrut să fac o recenzie foarte deşteaptă, dar m-am descurajat când am văzut câte sunt pe net deja, fără ca vreuna să fie la fel de delicioasă ca cele 490 de pagini ale cărţii.

cred că da, e singura chestie care seamănă cu harry potter şi sex in the city în acelaşi timp.

chiar dacă e genul care poate fi cumpărată la ofertă în supermarketuri şi chiar dacă  se alfă în colecţia „chic” de cărţi divers colorate pe care să le poţi asorta cu îmbrăcămintea (sau cu pantofii. sau cu poşeta), citeşte-o – îţi va aduce măcar un zâmbet ironic în colţul gurii.

3 Răspunsuri to “am terminat”

  1. HappyMask Says:

    Am vrut să-ţi spun că nu e chiar atât de proastă şi de consum pe cât pare🙂

  2. graunte Says:

    de ce este o combinaţie între harrz potter şi sex in the city bună? eu rămân la părerea mea ;)) (zise omul care e la a doua pagină din potopul (le clezio) de câteva săptămâni)… am pus paranteză în paranteză

  3. junkydawn Says:

    nu e neapărat bună, precum nu e nici proastă. e doar funny şi foaaaaaarte relaxantă 8->


Lasă un răspuns

