munca

Decembrie 12, 2008

„de scafandru în mările eului” , care suna aşa de bine în comentariile despre Blaga şi aşa de urât în realitatea mea imediată, s-a terminat azi cu o olimpiadă şi o teză.

drept răsplată, m-am dus cu 5 minute înainte de ora închiderii la bibliotecă să-mi aleg o carte foarte bună şi una foarte proastă, după o secetă de 2 luni a cititului de dragul de a citi.

cartea foarte bună este: Cartea snobilor, W.M.Thackeray,

iar cartea foarte proastă este (pam param pam pam): Bridget Jones, la limita raţiunii, scrisă de o tipă de care oricum n-a auzit nimeni.

să nu vă prind că aruncaţi cu ouă sau roşii, v-am spus că n-am avut decât 5 minute să le aleg.

totuşi, trebuie să vă avertizez că printre rândurile astea alunecă o nitroglicerină deosebit de periculoasă. în caz de incidente neplăcute, vă rog

1. să ieşiţi pe unde apucaţi

2. să salvaţi mai întâi femeile şi copiii.

3. să-mi spuneţi şi mie unde o să mă aflu pe 31 decembrie.

Lasă un răspuns

