mă crezi

Decembrie 10, 2008

dsc00553

dacă îţi spun că sunt făcute de adela?

dsc00557

de la mine are două.puncte.ics, două.puncte.o şi din nou două.puncte.ics,  cu felicitări.

tu ce notă îi dai?

5 Răspunsuri to “mă crezi”

  1. maria Says:

    nu ştiu cine e adela,dar uaaaa ce interesant.

  2. junkydawn Says:

    e colega mea de bancă:) e colega MEA de bancăăăă\:D/

  3. maria Says:

    colega mea de bancă e Cristina şi…are pistrui.facem schimb?

  4. downtownjesus Says:

    10.

  5. HappyMask Says:

    Adela e tare🙂
    Nu ştiam că desenează şi mai ales că-i iese aşa de frumooos.


Lasă un răspuns

