just a quick note

Decembrie 10, 2008

să vă spun că vreau aşa ceva:

brau-tesut-manual-la-razboistative2

..că mâine nu mă duc la şcoală pentru că sunt o leneşă şi o iresponsabilă,

..că azi i-am luat interviu lui Paul Cornea (deşi mi-am uitat întrebările acasă), că am stat la conferinţa lui şi mă simt aproximativ mai deşteaptă,

..că profa de română mi-a făcut complimente spunându-mi că am cearcăne evidente,

..că azi am deschis o carte ( se numea voyages au levant, cu multe subtitluri) veche din 1780 sau cam aşa ceva,

..că partea asta a anului mi se pare mie cea mai enervantă,

..că azi la engleză am scris ” eu sunt o salată de fructe”,

şi că ieri s-au împlinit 40 de ani de la lansarea primului mouse.

dacă încerci să găseşti o legătură între toate astea înseamnă că ai prea mult timp liber, ar trebui să te duci pe insula oamenilor cu timp liber care beau apă plată cu lămâie (şi să îţi faci acolo o fermă de canguri).

Lasă un răspuns

