posturi în rate

Decembrie 7, 2008

zi ciudată ieri, cu o oră din 15 stată acasă (somnul nu se pune) şi restul pe coclauri, prin şcoli, magazine, felinare, străzi, parcuri, leagăne, bel ami, piaţa de flori, j’pizza şi matiz albastru, nu neapărat în această ordine.

2305254311_8ea52e40cd

am început cu nişte sonate, lieduri, suite, simfonii şi preludii de diverşi compozitori de care am auzit mai mult sau mai puţin – au cântat cei din Arte de ziua Hasdeului. de fapt, mint – am început cu câte o mandarină în fiecare papuc, un pomelo care nu ştiam cu ce se mănâncă, banane, heidi-uri şi 10 roni.

de-aia îmi place mie moş Nicolae, e scurt şi la obiect.

şi m-am simţit copil mic, ca în dimineaţa aia de acum nu ştiu câţi ani (probabil 10) când am găsit în ghete nişte telefoane mobile de jucărie care lătrau (?!), cartea aia de colorat cu 101 dalmaţieni şi bau-baul a început să fie considerabil mai puţin monstruos în comparaţie cu Cruella deVille.

uite ce poză:

2963742777_8fbe9ea612

vezi…bat câmpii pentru că nu mai ştiu ce să scriu.

a da, gata. întotdeauna există un „după aia”.

deci, după aia a trebuit să stau la 2 lansări de carte care nu m-au impresionat neapărat, dar a plouat cu discursuri şi cuvinte mari: nici eminescu n-a intrat în istoria literaturii române la 17 ani, dar se pare că am colegi care ar merita, după mintea directorului nostru #-o. în fine, după aia a venit partea mai palpitantă (da, aia cu plicuri cu roni) şi jumătatea de oră de lapsus în care am uitat (blestemate celule nervoase) numele de familie al grăuntelui.

şi am văzut cum poţi să botezi un văcuţ de pluş cu numele unui principiu de la chimie. bun venit printre noi, pauli.

s-a întâmplat apoi că am fost la topit bani după cadouri, mi s-a făcut poftă de crăciun, cutii cu funde şi panettone, că am fost expatriaţi din felinare şi probabil asta a fost bine, though I sincerely doubt.

măcar am descoperit gustul de timişoreana cu kinder şi leagnănele, da, leagănele..8->

nu pot să mă hotărăsc dacă a fost frumos sau nu – tot ce-am scris mai sus sună de parcă i s-ar fi întâmplat altcuiva.

3000929396_05cd0f7678

ce urât,

nu pot să-mi organizez existenţa în limbaj articulat.

2 Răspunsuri to “posturi în rate”

  1. maria Says:

    a fost frumos,cel puţin pentru mine🙂

  2. graunte Says:

    mi’ai uitat numele de familie… şi ai spus că unul din comenturile mele era o stupiditate – clar mă urăşti. random thing: profa de română a ţinut azi să ridiculizeze cartea (si autoarea?) care ar trebui să intre în istorie, şi eu am ţinut să o aprob


Lasă un răspuns

