je veux bien etre reine

Decembrie 2, 2008

..mais pas l’ombre du roi.

400x0_acord8

v-am mai spus că am eu aşa un pitic pentru toate piesele în franceză?

..începând cu frere jacques😀

şi terminând cu asta. (chiar dacă el e urât şi ea e isterică)

2 Răspunsuri to “je veux bien etre reine”

  1. downtownjesus Says:

    puteam sa jur ca e piesa asta. alegza…impartim onorabil aceeasi profa de franceza, pe mine nu ma pacalesti😛

    dragilor, am ascultat-o la ora, cu scopul de a face un nenorocit de exercitiu legat de subjonctiv. mnu, nu-mi explic cum de au pus o piesa atat de frumoasa ca asta pentru un asemenea scop banal, dar norocu’ nostru.

    de n-ar fi cremarenco, am zacea in bezna nestiintei.

  2. junkydawn Says:

    şi mie îmi place de ea :”>


Lasă un răspuns

