nu ştiu

Noiembrie 29, 2008

dacă cei de pe tu.ro sunt genii neînţelese sau doar neînţeleşi şi-atât. dar s-ar putea să-ţi fie de folos dacă nu ştii ce să alegi pentru un cadou; poţi să alegi, să zicem,

asta,

sau asta.

dacă nu te hotărăşti pentru un ceas deşteptător care să-ţi zboare dimineaţa prin cameră sau pentru un lănţişor japonez care să te încarce cu ioni negativi.

noroc c-a trecut ziua mea,
să nu vă vină idei.

3 Răspunsuri to “nu ştiu”

  1. downtownjesus Says:

    mie mi-ar placea ionii negativi japonezi😕

  2. graunte Says:

    eu vreau doar cărămida…

  3. alex Says:

    mie imi place pachetul de carti de joc insemnate. o sa-mi iau unu’ si sa vezi ce de bani fac la poker🙂


Lasă un răspuns

