azi

Noiembrie 29, 2008

zic cei de la amdoar18ani.ro, a fost buy nothing day . scop nobil, anti atitudinii de oaie creaţă cu un coş de cumpărături în mână.

consumator

(vreau un tricou de-ăsta neapărat)

dar eu ca o oaie scultătoare, am dat o fugă până în carrefour. şi ce dacă de-abia s-a deschis…tot n-am scuză. în faţa raionului de dulciuri am uitat că-mi promisesem să nu cumpăr nimic şi am realizat că lumea asta chiar se duce de râpă.

la magazinul cu animale am descoperit câte feluri de şampoane pentru câini există. şampon pentru volum, şampon pentru blăniţă sensibilă, şampon pentru o blăniţă mai strălucitoare.

şi n-aş avea nicio problemă cu existenţa lor dacă n-aş şti că sunt mii de oameni care mor de foame. am în faţa blocului doi boschetari care se aşează în fiecare noapte pe o gură de canal de unde iese căldură şi se învelesc cu o plapumă roşie, adunată de pe la cine ştie ce tomberon – la 3, 4 grade afară.

probabil că ei nu au blăniţa îndeajuns de sensibilă, de deshidratată sau de strălucitoare ca să îi preocupe pe cineva.

sigur şi tu ai cumpărat lucruri fără să ai nevoie de ele. ia fă o listă..

Un răspuns to “azi”

  1. graunte Says:

    am două comenzi la avon şi una la oriflame, da, mă simt un exemplar perfect al societăţii consumatoare


Lasă un răspuns

