în repetiţii

Noiembrie 27, 2008

pentru balulul majoratului, care bal e mâine seară:

dsc00049

după aia a venit profu de mate şi ne-a stricat toată distracţia.

nu e ceea ce pare. everybody will get stoned.

5 Răspunsuri to “în repetiţii”

  1. downtownjesus Says:

    bateti din palme. pav canta. nu e ceea ce pare?

  2. Dina Says:

    ce uniformă aveți, hehe

  3. junkydawn Says:

    adevăru’ ăsta e, cine mai e ca noi:)) după o lună te obişnuieşti (spre „începe să-ţi placă”)

  4. downtownjesus Says:

    ba te-oi obisnui tu, draga, eu nu :)) eu niciodata. huo uniforma. nu vreau uniforme, vreau individualitate. asa.

    mi-s(s) oaie, imi pare rau pentru gafa DJ-ului. ala cred ca a fost norocu lu pav, numa’ lui i se intampla sa-i puna altii bete in roate :-S

    dar mie mi-a placut, asa sa stiti. da da da mi-a placut.

  5. junkydawn Says:

    înainte, toţi purtam blugi. ce individualitate e asta?


Lasă un răspuns

