danonino

Noiembrie 25, 2008

ca să creşti mare.

în seara aia a nins:

dsc00194

şi-mi place că poza de grup a ieşit aşa ..într-un echilibru instabil.

ca şi asta de altfel:

dsc00146

să vă mai spun cum a fost? sau cum spunea cineva…it seems like i’m growing up just to show off.

şi probabil că aşa e, de vreme ce azi am primit de toate. telefoane, mesaje, commenturi pe hi5 şi pe faceboook, shouturi pe last.fm, pupi, haguri, trandafiri, ciocolată şi cadouri şi vă mulţumesc tuturor, într-o ordine deloc logică:

andreea, adela, simona, sergiu, jean. tish, bianca, maria, claudia, pav, flo, claudia, cristina, mmf, mitză, prejbeanu, dibu, bobo, magda, miruna, mira, dumi, irina, anca, gabi, tonia, andreea, johanna, lara, lili, niţu, vlad, ilija, dusan, liselotte, corina, stefano, mika, călin, cristi, carmen, alexandra, raluca-născută-în-aceeaşi-zi-cu-mine, bunica şi profa de chimie:)) să-mi fie ruşine dacă am uitat pe cineva. sigur am uitat. ştiu eu că am uitat.

dsc00162

de-acum încolo veţi citi o alexa în ediţie revizuită şi adăugită, deghizată cu inteligenţă într-un adult responsabil.

dsc00290

am zis. mă duc să-mi visez din nou cangurii scoţieni – mi.am semiterminat tema la mate şi orice altceva devine, vorba lui Gk şi a claudiei, redundant.

orvoar:)

3 Răspunsuri to “danonino”

  1. sergiu Says:

    deeeeci ultima poza e geniala :)) lma soareceleee \:d/

  2. downtownjesus Says:

    deci draga.

    deci acest post m-a emotionat profund. si m-a facut melancolica tare. tare tare tare.

    pentru ca nu l-am citit inainte sa ascult „Regele soselelor”.

    pentru ca ultima linie de copii a inceput deja sa faca 18 ani si pentru ca ascult „17 ani…infinit”. multa melancolie. multa multa.

    a, hai sa-ti fac urarea aia draguta care nu-i a mea, dar care vine din corazon. deci
    I wish you:

    Sunrays and Saturdays,
    Perfect starry nights,
    Sweet dreams and moonbeams
    And a love that’s warm and bright;
    Sunrays and Saturdays,
    Friendships strong and true,
    Oceans of blue and a room with a view
    To live the life you choose.

    la multi ani, alegza mia draga >:D< chiar si azi, pe 26.

  3. Eu Says:

    tot pitic rămâi bă pitic


Lasă un răspuns

