countdowns

Noiembrie 25, 2008

mâine pe vremea asta o să mai vreau să mai am 17 ani. uite nişte poze (făcute azi ca să-mi aduc aminte de-acum încolo „cum arătam când eram tânără”):

dsc00021

(tânără şi sucită):

dsc00026

sucită am zis, da’ parcă nici chiar aşa:

dsc00015mâine o să fie ziua în care hagurile or să valoreze una bucată suchardine cu căpşuni each. şi trebuie să inventez o teorie credibilă care să justifice existenţa cangurilor scoţieni pe care îi visez de 3 nopţi încoace – e-o teroare, vă spun. orice teorii ajutătoare vor fi aşadar binevenite.

şi-am uitat să vă anunţ că de-acum blogul o să se încarce mai greu. din cauza lor – mi-au făcut cadou o cameră (o cheamă sonics) şi acum că am descoperit cam cu ce se mănâncă tehnologia asta avansată, m-am gândit eu să fac câte o poză în fiecare zi. timp de un an. şi să o postez aici. wish me luck:)

despre majorat, din nou, mai târziu.

offtopic:„iubit-o când intrii d-ăţi doo palme şi ieşi” – câştigă detaşat la secţiunea „statusuuuuul zileeeeeei” .  o chef d’oeuvre a messengerimii româneşti.

mare ţi-e grădina.

2 Răspunsuri to “countdowns”

  1. maria Says:

    alecsaaaa🙂

  2. graunte Says:

    eu nu văzusem postul ăsta… narcisisto😛


Lasă un răspuns

