bravo bobo, bravo mandi

Noiembrie 25, 2008

au permis.

de-aia o să îmi permit:

sigur v-o amintiţi, a avut şi ea perioada ei de glorie.

Pentru cei ce nu-nţelege,
M-am născut ca să fiu rege.
Pentru mine nu e lege
Când eu cu maşina merge
Nu e treaba lor,
Eu sunt regele şoselelor !

Sunt tare dus cu pluta,
Dar mai pot s-ajung la maaaaal..

Un răspuns to “bravo bobo, bravo mandi”

  1. downtownjesus Says:

    domnisoara, te anunt ca EU, flo, stia piesa asta pe dinafara. imi placea faza cu „si locu-i gol in dreapta meeeeeeeaaaaaaaaa”.


Lasă un răspuns

