ar trebui să scriu nişte cuvinte deştepte despre zilele astea

Noiembrie 23, 2008

..pentru că au fost prea tari:D s-ar putea să nu-mi iasă, i’m fully aware of it, dar ideea e că tocmai am făcut un quiz să văd ce inteligenţe multiple posed în posesia mea, vorba dinei:D

şi-a ieşit cam aşa:

Verbal/Linguistic     90% (dadadada!)

Intrapersonal     80%

Musical     75% (..numa’)

Interpersonal     70% (şi eu care credeam că sunt antisocială)

Bodily/Kinesthetic     65% (irelevant)

Naturalist     60%

Visual/Spatial     60%

Logical/Mathematical     60% ( aici nu e frumos să am pretenţii ).

şi după cifrele astea printr-o logică absolută şi-au dat ei seama că eu, când o să fiu mare (adică de marţi încolo) o să mă fac, citez:

Career Matches

  • Writer (any type)
  • Editor
  • Public Speaker
  • Politician
  • Preacher
  • Teacher
  • Journalist
  • Broadcaster
  • English / Writing Tutor
  • Actor / Actress

am încheiat citatul. scriitor, editor, jurnalist, politician – sună bine, mersi, dar tot nu mă hotărăşte dacă să dau la litere, jurnalism sau ştiinţe politice.

uite iar am deviat de la subiect – aşa se-ntâmplă după ce nu mai scriu o vreme, n-am leac.

am citit posturile de anul trecut despre bluzău – pe vremea aia credeam în ce spuneau în crossroads : blues ain’t nothing but a good man feeling bad. anul ăsta l-am simţit mult altfel (the good man was not feeling bad anymore) deşi personajele, mai mult sau mai puţin principale, au rămas aceleaşi.

n-a mai fost blues cafe, n-a mai fost leila să cânte cu blazzaj şi n-a mai fost a lor „urma” – a fost în schimb o altă urmă, mă rog, o parte, a’ mai importantă (pav i-ar spune il cappo di tutti frutti:D). adică dan byron. adică el, al treilea de la stânga la dreapta sau de la dreapta la stânga (totul e relativ):byron-grup

nu ştiu dacă a fost de la pizza aia gigantică, de la biletul gratis (all mighty adina:D) sau de la bergenbier, dar tot concertul mi s-a părut perfect (mai mult ca perfect nu există decât în gramatică).  berti barbera şi nicu patoi (platonic) au avut grija să nu uite kashmir, big yellow taxi şi purple haze, long live hendrix:

Purple haze all in my brain
Lately things just dont seem the same
Actin funny, but I dont know why
‘scuse me while I kiss the sky
Purple haze all around
Dont know if Im comin up or down
Am I happy or in misery?
What ever it is, that girl put a spell on me

– mi-o aduc aminte perfect cântată şi la bluzău 12, alte măşti, aceeaşi genialităciune de piesă.

aşaaaaa…şi vă spuneam de byron. am fost şi i-am luat autograf (fir’ar, iar n-am avut curaj să mă duc prima, noroc cu bianca). presupun că i-am părut nişte puşti plictisiţi de jetix (a zis-o şi tolea, cam dur de altfel), nişte copilaşi fanatici care vin să-i ceară autografele cu pixul cu care şi-au scris temele la română. se poate, se poate să nu, sigur e că acum am în agenda aia indie de portocalie ce e scrie „pentru Alexandra” şi o semnătură pe care poţi s-o citeşti în foarte multe feluri, nefiind scrisă cu caractere pământene:)) live au sunat exact ca în înregistrări, iar flautul ăla a făcut minuni.

ca toate lucrurile bune s-a terminat repede şi nu ne aşteptam la prea mare lucru de la trigon – nişte moldavian freaks despre care n-auzisem în viaţa mea, dar care după primele 5 minute m-au lăsat două-puncte-o. şi la fel pe răzvan cu andi, rămaşi cu gurile din ce în ce mai căscate ascultând 3 oameni cântând la vioară, tobe, clape, bas (asortat cu o mănuşă albă, nu oricum), ţambal, nai, muzicuţă, trianglu şi diferite chestii de păcănit, ţăcănit, ţârâit pe care nu ştiu exact să vă spun cum le cheamă. a da, şi voce, deşi niciunul din cântecele lor (nici măcar bluesul japonez trecut prin oltenia – nu râde, există;) nu avea versuri.

incroyable, parol, şi cu asta m-am oprit: cine a fost acolo ştie despre ce vorbesc, iar pentru cine n-a fost, e cam greu să-şi imagineze. pe la 2 s-a terminat bâlciul şi-am aterizat pe vestita alee parâng, numărul 1, unde statisticile arată că ajunge numai un taxi(u) din 5, printr-un fenomen inexplicabil; ceva gen triunghiul bermudelor, if you can imagine.

overall, a fost destul de tare – aproape am uitat că-mi picau picături de ploaie în ochi şi ochii în gură. se prea poate ca cineva să fi mărit forţa de gravitaţie în nuaptea aia, zic eu că a fost egală cu ceva mai mult de m*g.

despre cum a fost aseară, la al doilea al meu majorat (şi nu cel din urmă:D) vorbim mai încolo – ţineţi aproape!

mă duc să dorm umpic, nu-mi stă bine prea trează acum.

8 Răspunsuri to “ar trebui să scriu nişte cuvinte deştepte despre zilele astea”

  1. maria Says:

    a fost frumos,dar eu am plecat mai ceva ca cenuşăreasa după miezul nopţii.mă aştepta mama.

    însă…a venit şi Mihai.

    şi…Dan Byron a fost minunat.şi purta ochelari.mă intimidează oamenii cu ochelari.ţi-am zis?

  2. graunte Says:

    live sună mai bine decât înregistrat (lăsând la o parte sonorizarea)

  3. Eu Says:

    din părți:))

  4. claudia Says:

    Sonorizarea nu a fost 200 % nici macar 100% dar ce mai conteaza cand vezi un Byron [vai ce miscari 8->] si auzi un Byron…si dupa …acelasi Byron sta la 1 metru de tine si zice atat de natural `beau si eu o bere si dupa plec` ca si cum zeitatea aia de pe scena e om ;)) Incroyable !


  5. Am fost si eu acolo, si am facut fotografii.
    Le puteti vedea aici:
    http://picasaweb.google.ro/alexandru.trifan/ByronLaBluzau#
    În curând, o să pun și un post pe blog în legătură cu evenimentul. Enjoy!

  6. junkydawn Says:

    da, mi-aduc aminte. tu eşti tipul care ştia toate versurile pieselor:D
    mersi mult pentru poze, m-am găsit şi eu pe acolo:)

  7. junkydawn Says:

    dă-l încolo de sunet. la urma urmei puteam să-i citim şi pe buze cîntecele, ar fi fost la fel de tare:>

  8. junkydawn Says:

    cântecele* am vrut să spun – exces de zel cu diacriticele astea..


Lasă un răspuns

