unşpe a unşpea

Noiembrie 11, 2008

are gust de ciocolată cu migdale.

şi rămâne ziua mea preferată, fără vreun motiv aparent.

7 Răspunsuri to “unşpe a unşpea”

  1. graunte Says:

    a mea a fost… naşpa… macar are gust de mon cheri (fapt ce poate fi explicat uşor)

  2. Bostan Ciprian Cristi Says:

    5 view-uri pe zi? lol ok hai sa ma laud😛 am in jur de 60 de view-uri pe zi :)) nu scriu rau scriu de rau….poate mai citeste cineva

  3. maria Says:

    să vezi 12 a 12😛

  4. junkydawn Says:

    am glumit îţi dai seama:p în jur de 50 mă învârt, dar tot mi se par prea mulţi pentru ce scriu aicea:))

  5. claudia Says:

    well peste mine doar era sa dea o masina , neinteresant…ar fi ramas 6 milioane de oameni -1

  6. graunte Says:

    is it me, sau populaţia pământului e de fapt 7 miliarde?😕

  7. Bostan Ciprian Cristi Says:

    6 miliarde jumate plus minus un miliard, ca nu sta nimeni sa-i numere


Lasă un răspuns

