i was just about to lose control

Noiembrie 6, 2008


beibi

a second of peace and then the world became a friend
who’d stolen my heart to sell it to a clown.

7 Răspunsuri to “i was just about to lose control”

  1. maria Says:

    It’s not my day,today.

  2. graunte Says:

    cine te-a implorat?

  3. graunte Says:

    btw, te anunţ că azi am citit şi ultimele 4 posturi de pe blog (încep sa rămân în urma :-s ) şi mi-a luat 5 minute să îmi pun tastatură română pentru că am un calculator şi/sau mouse şi/sau mână capricios/-oasă/-oşi

  4. junkydawn Says:

    nimeni:”> dar nu m-am putut abţine:))
    vai, câtă lipsă de voinţă, vai, vai..

  5. Dina Says:

    și offtopic superficial, de când caut eu dresuri ca ale tipei din poză

  6. junkydawn Says:

    sunt în buzău, avem di tăti.

  7. maria Says:

    am chiar şi eu🙂


Lasă un răspuns

