i look better when you’re drunk

Noiembrie 6, 2008

so get drunk.

…pentru că am vrut să văd ce iese din combinaţia alexa+foarfece+oglindă.

tip: nu lăsaţi copiii singuri acasă şi fără ocupaţie, indiferent de ce vârstă vi se pare că au. există 3 şi numai 3 posibilităţi:

1) bagă degetele în priză sau uită robinetele deschise (sau şi una şi alta)

2) sună la numere necunoscute (asta n-ar fi aşa de grav) sau la 112 ca să întrebe cum se fac clătitele

3) se tund.

dacă niciuna din astea nu se întâmplă, înseamnă că aveţi copii prea normali care fac umbră pământului degeaba.

revenind la mine, ego, eu, me, ich, moi – o să mă vedeţi bântuind prin oraş cu 2-3 centimetri de păr mai…scurtă.  sâmbătă, când o să-mi caut rochie pentru majorat . ah, majoratul, pus strategic fix in ziua de bluzău, ca să suflu în lumânări vrând să fiu în altă parte.

tot eu, ego, me, ich, moi am ajuns azi, graţie „autorităţilor locale”, cu 330 de roni mai aproape de bill gates din cauza unor eseuri şi olimpiezi redundante. îmi place şi nu-mi place de noua alexa (depinde dacă mă uit în oglindă într-un minut par sau impar). oricum mi se pare că e 100% altcineva.

nici azi nu vă mai pun poză,

imploraţi-mă.

Un răspuns to “i look better when you’re drunk”

  1. claudia Says:

    si astea sunt momente in care trebuie sa te bucuri ca nu esti o papusa barbie [ma reprt,stiu] si ca nu ai fost doar de mobilier la o olimpiada ;))


Lasă un răspuns

