veni, vidi, vicii

Noiembrie 2, 2008

shopping,

aroganţă,

miserupism,

lene.

astea sunt vicii de tranziţie – vin pe fondul vechiului regim de vicii: cafea, „fumuri”, „una mică”, iarba, K, pilluri, cluburi, afteruri. hasdeanul nu vrea şi nici nu poate să nu se conformeze.

sigur, şi asta e pe level’uri (dacă uitam de wow îmi auzeam vorbe:)) ). începi ca bobocel, fără prea mari pretenţii, apoi mai pierzi câte-o „viaţă”, mai aduni câte un skill şi te prinzi cam cu ce se mănâncă anii de liceu. normal, ideea e să faci cât mai multe puncte.

cappo di tutti capi e a 12-a – se cheamă c-ai „achieved great wisdom” şi s-ar putea să te mire că ceilalţi nu te strigă „master”. nu vă spun viciile mele, vă las temă să le învăţaţi the hard way .

până una alta, shareuieşte viciul tău de hasdeu şi poţi câştiga  marele premiu (un hag in curtea şcolii) sau micul premiu (un hag simplu).

da’ repede, că tre să-mi scriu articolul şi-am nevoie de idei

clar?:P

4 Răspunsuri to “veni, vidi, vicii”

  1. EU Says:

    votez pentru lene

  2. Beran Says:

    Viciul meu este viata. Cam asta e viciul tututor. Cred cu tarie ca daca as renunta la viata as trai mult mai bine.

  3. maria Says:

    apatia (e mai complexă decât lenea😛 )

    ăăă…şi ciocolata,hagurile,fumul de ţigară,cafeaua şi iarba🙂

  4. claudia Says:

    “una mică” asta suna familiar :-„


Lasă un răspuns

