things go wrong

Octombrie 29, 2008

..`cause people build walls instead of bridges.

sau mă rog, nu chiar aşa de rău, dar mă ştiţi că exagerez cu graţie. lucruri noi nu s-au mai întâmplat şi nu se mai întâmplă; deşi dacă mă chinui umpic pot să găsesc câteva (sigur că irelevante):

am făcut ieri prezentarea aia şi, ca să vezi cum things keep coming back to me, am luat iar premiul doi şi una sută roni (exact ca anul trecut, când am început să scriu pe blog şi posturile mele erau posturi normale, veneau de 3 ori pe zi şi aveau, firesc, mai multe cuvinte decât puoze).

cred că acum nu mai am aşa de multe de spus, voi ştiţi deja care-i treaba cu alecsa (ca să mă scriu cum mă scrie jean), ce vrea, ce-aude, pe unde-şi plimbă

ochii (ochelarii, whatever),

uniforma,

neuronul şi..

şi degetele de la picioare.

ronii s-au dus deja pe străzi albastre (pe blugi negri, de fapt) şi alexa, în octombrie 2008 ca şi în octombrie 2007 face planuri pentru că-i place să vadă cum se sparg. cum se sparg valurile la ţărm şi formulele trigonometrice în uichendurile mele somnoroase.

gata las postul aşa, nu mai pun poză ca să nu vă blochez netul de atîţia pixeli,

orvoar

Lasă un răspuns

