wise?

Octombrie 26, 2008

We don’t read and write poetry because it’s cute.

We read and write poetry because we are members of the human race.

nu bag mâna în foc, dar s-ar putea să aibă dreptate.

am dat peste asta azi, când încercam să scriu ceva pentru concursul lui chris – sunt hopeless la creative writing azi, iar astea sunt prea frumoase:

v-am mai spus eu că vreau să fiu delfin.

şi detaliu:

2 Răspunsuri to “wise?”

  1. maria Says:

    eu vreau să fiu o scoică:)
    una iubită.

  2. EU Says:

    am tot urmarit commenturile mariei.ceva mai penal n-am vazut. „vreau sa fiu o scoica iubita” wtf:| that’s so fucking lame:)


Lasă un răspuns

