în noaptea asta se schimbă ora, maria.

Octombrie 25, 2008

ştiu că ţi-am mai spus şi ştiu că ştii, dar voiam să încep cu un nume dintre prieteni (şi ştiu că tu mă citeşti mereu). voiam să ştii că şi mie mi-a plăcut azi (deşi felinarele au fost odată şi altfel) – să ridice mâna sus cine crede că pun prea multe paranteze de la o vreme.

se schimbă ora şi da, asta înseamnă că dormim mai mult, visăm mai mult şi uităm şi mai mult ce-am visat.

ceea ce cred că-i de bine, n-are cum să nu fie..

şi dacă te uiţi de undeva din afară, toată „25 octombrie 2008″ pare mai frumoasă. e o zi care cred că s-a mai întâmplat undeva, cuiva. unui orişicine, care pariez că s-a găsit la sfârşitul ei la fel de confuz ca şi alexa aici de faţă.

probabil că acel cineva avea şi el o adela, la care a fost de dimineaţă să se uite la un film franţuzesc. fără noimă, dar chiut in felul lui. şi-au mâncat pufuleţi, asta neapărat.

apoi a avut un orăşel cu pretenţii de toamnă, prin care să se plimbe aşteptând să i se descarce bateria de la empetrei.

şi-a căutat rochie nesclipicioasă pentru majorat, a mai avut nişte caiete cu teme hidoase şi nu prea la pregătire, nişte famous blue raincoat de dragul lui cohen şi nişte nectar de piersici – cam cât să înceapă să-şi închipuie cum ar fi să înoate în el. în nectar, adică.

după aceea, a citit un soi de carte cu titlu ciudat…”uşor cu pianul pe scări”. m-am hotărât că dacă aş fi carte m-aş numi tot ceva în genul ăsta, – ar fi foarte haios să vă aud cum mă strigaţi. (haios sau sadic.)

oricum, la un moment de timp T diferit de T zero, acel cineva care să-mi semene a primit sub pernă o cutie ambalată în hârtie de cadouri, cu fundiţă şi bileţel scris în grabă şi tot tacâmul..

o cutie plină cu lucruri compromiţătoare, cam aşa:

în frunte cu o sută de mii şi ceva de caramele:”> de la rafaello la m&m, de la juicy fruit la batoane milka, de la bomboane (de-alea pe care când le primeşti rest te prinzi că tocmai îţi era poftă de ceva bun) la sugusuri care au gust de pauzele de la şcoală.

m-am simţit ca un copil în dimineaţa de crăciun, am rămas cu hârtia de cadouri ruptă în mâini şi m-am pierdut undeva prin cutia cu zahăr deghizat sub nume ciudate. am început să râd şi-am uitat pentru ceva vreme că ieri a fost ziua internaţională a ştrumfilor (pe bune, au împlinit 50 de ani).

i’m glad that you stood in my way.

şi când mă gândesc că a trecut fix o săptămână de-atunci, mai că-mi vine să cred că alexa e-un nume general pentru 2 sau 3 specii de virgule, presupuse prin reducere la absurd. şi disctincte.

da, da, mai ales asta, distincte. ca icsunu şi icsdoi, la algebră.

2 Răspunsuri to “în noaptea asta se schimbă ora, maria.”

  1. maria Says:

    ora s-a schimbat…şi am văzut un alt soare,parcă mai mic…şi apoi am lipit nasul de geamul acela de dacie(să ştii că e unic:P) şi am privit o chestie verde numită iarbă şi tata m-a pupat pe creştet.
    a fost o oră în plus despre şi cu un alt eu.
    o marie mai fericită.

  2. graunte Says:

    eu doar am dormit mai mult (prozaic, nu?)


Lasă un răspuns

