idei preconcepute

Octombrie 22, 2008

îmi place acasă.

e singurul loc în care poţi să-ţi sufli nasul fără să-ţi pese cât zgomot faci.

e singurul loc în care poţi să ţopăi în pat pe dnb şi/sau irish punk fără să-ţi pese că eşti în pijamalele alea roz cu ursuleţi

e singurul loc în care poţi să te întinzi pe covor şi să citeşti contorsionată, cu picioarele pe canapea

(sau să te plimbi prin casă cu perne în braţe)

e singurul loc cu ceşti pline de chestii random şi fulare împrăştiate, singurul loc în care nu te ceartă nimeni dacă îţi laşi periuţa de dinţi în frigider.

de-aia îmi place acasă. mai sunt şi omieosutăunsprezece motive penru care nu-mi place, dar pe care o să le uit la anul. la anul, când „acasă” o să însemne altă parte. unde pijamalele roz s-ar putea să nu mai aibă acelaşi farmec.

Un răspuns to “idei preconcepute”

  1. maria Says:

    şi mie îmi place acasă…înfofolită în păturică şi alături de cana mea maro,plină ochi de cafea şi cuibărită într-un colţ al fotoliului:).

    …dar aşa va fi şi la căminul ăla(oare e groaznic acolo?)în cameră cu alte trei tipe care vor urla după uscătorul de păr şi care îmi vor aminti să curăţ acvariul cu peştele mic şi auriu pe nume David🙂
    …şi voi avea fotoliul langă geam şi voi privi ploaia în timp ce voi învăţa disperată fizica aia ciudată…


Lasă un răspuns

