just to let you know..

Octombrie 20, 2008

m-am întors, sunt întreagă (deşi un neamţ m-a întrebat dacă nu cumpăr speed sau ecstasy şi m-am cam speriat) şi atmosfera a făcut toţi banii. acum ştiu unde-s arenele romane, adică astea:

am câteva bilete expirate de metrou şi niciunul de tren (alexa descoperă minunile mersului cu naşul) şi o tipă de la Adevărul mi-a luat un interviu duminică la 8 dimineaţa în staţie la Victoriei. ceva despre burse în străinătate – s-a gândit ea că-s studentă.

fuarte posibil să-mi fi văzut faţa în magazinele de ziare, fără să ştiţi că eu sunt, eu.

în rest, nimicuri. am terminat cu proiectul la română şi mă aflu într-o sfântă treime de zile cu teste peste teste. română, chimie şi fizică, numai delicatese. cum i-am spus şi mariei, nu mai vreau ca atunci când mă întreabă cineva „ce mai faci, alexa?” să-i răspund cu chestii legate de şcoală.

aş putea foarte bine să-i spun că toate mi-s la fel de vechi şi la fel de noi, că-mi pasă de prea multe şi de nimic, că aţi putea să ma rezumaţi în 4 cuvinte: dried lips, cold fingertips.

şi era să uit, am mai descoperit o întrebare esenţială, că tot au fost zile de damien rice. pe principiul cât de mare e un ou mic,

how big it’s a small crime?

bianca a cugetat deja şi s-ar putea să zică bine.

i’ve made my choice and as always i might be wrong.

now, where to?

2 Răspunsuri to “just to let you know..”

  1. sergiu... Says:

    now to moeciu..:P

  2. sergiu... Says:

    sau trenul ala de timisoara pe care ti l`am propus si sambata😛 u pick :*


Lasă un răspuns

