noroc cu leapşa de la flo,

Octombrie 17, 2008

că altfel mai greu mă apuc de scris.

avem aşa: ce ai fi dacă ai fi:

1. o piesă de îmbrăcăminte: şoseţica mov

2. o pereche de încălţăminte: nimic. nada, niente. mie-mi place desculţă. see?

3. o bijuterie: brăţarădelemn, anytime

4. o carte: „Portretul lui Dorian Grey”, Oscar Wilde

5. un artist: Edith Piaf

6. o melodie/piesă/cântec: asta e întrebare de-aia la care niciodată nu ştiu ce să răspund. acum, probabil „Visare” saaaaau „Soulstorm” saaaau „9 crimes” saaaau „tears in heaven” saaaau „until it sleeps” saaau..

7. un film: „green street hooligans” sau „jeux d’enfants”, pick one cause i can’t

8. o ţară: Norvegia

9. un oraş: Berlin

10. un obiect: un leagăn din care cobori copil. în parc. (deşi ţin la ghiozdan şi empetrei ca la ochii din cap)

vă mai zic eu dacă-mi mai vin idei,

hapciu.

3 Răspunsuri to “noroc cu leapşa de la flo,”

  1. maria Says:

    sănătate.
    credeam că vei fi un maieu verde.dar poate că vei deveni cândva🙂
    şi îmi plac picioarele tale.sunt ordonate în dezordinea simplă a grăuncioarelor de nisip.

  2. graunte Says:

    arată a mochetă…

  3. EU Says:

    de fapt e chiar nisip;))


Lasă un răspuns

