don’t expect reading breaking news

Octombrie 14, 2008

am răcit – tuşesc cum îmi închipui că tuşeau tuberculoşii lui dostoievski

(şi nu mă las până nu zgudui blocul din temelii),

am primit o monedă adusă din china şi o miedouăsute de pliculeţe de fervex cu gust de detergent de geamuri,

fac referate şi prezentări în care nu cred în ce spun şi nu spun ce cred,

„I am no superman, I have no answers for you

(dave matthews se întrece cu jack johnson în playlist undeva)

dau cu banul ce să fac după uichendul ăsta.

în rest, tot la fel am rămas.

7 Răspunsuri to “don’t expect reading breaking news”

  1. graunte Says:

    1. nu cred că scuipi sânge când tuşeşti😛 2. când ai gustat detergent de geamuri? 3. din câte am fost eu informată de către anumite surse, dave matthews îl întrece pe jack johnson şi tu eşti de-acord… 4. te duci la şcoală…

  2. junkydawn Says:

    sunt pentru mooduri diferite, au amandoi piese care-mi plac sau care-mi plac mai putin. cand am zis aseara, eram plictisita de jj si dave era ceva nou.

    poti sa deduci gustul unor chestii din cauza mirosului lor:D si da, o sa ma duc la scoala, invariabil..

  3. maria Says:

    fervexul chiar are gust de detergent dragă grăunte😛

    …dar spune-mi,eşti palidă şi ai cearcăne mari?dacă da,atunci vei fi o bolnavă perfectă şi superbă în viziunea mea🙂

  4. EU Says:

    sa va duceti toti in grey street de ..de ..ah:-j

  5. graunte Says:

    detergent de geamuri, da? vă confirm sau vă infirm mâine🙂 (trebuie sa nu fie ai mei acasă când gust asa ceva)

  6. junkydawn Says:

    graunte graunte te vrem în viaţă. altfel nu mai putem merge toţi în grez street, să-i îndeplinim dorinţa lui jean:)

  7. junkydawn Says:

    grey adică. tastatura în română, înţelegeţi voi


Lasă un răspuns

