de fapt, s-ar putea să n-am nimic de zis

Octombrie 13, 2008

Ce vreau acum?

Tuburi de tempera umplute cu bitter. suedez, dacă ţii neapărat.

Sâmbătă plec la bucureşti. de ce spui tu că nu există crimă perfectă?🙂

5 Răspunsuri to “de fapt, s-ar putea să n-am nimic de zis”

  1. junkydawn Says:

    n-ai de ce:P

  2. junkydawn Says:

    dina si-a schimbat poza de profil, dina si-a schimbat poza de profil,

    dar tot nu stiu daca as recunoaste-o pe strada.

  3. Dina Says:

    n-ai recunoaşte-o pe stradă în niciun caz. adică nu crede. ei, om face un experiment o dată, dacă eşti de acord.

  4. junkydawn Says:

    i am looking forward:) deşi dacă n-o să porţi haine pe care să scrie „oblivionesse” ceea ce în mod evident n-o să faci,voi începe să mă îndoiesc de calităţile mele de mama omida.

    dintr-o sută nu te-aş recunoaşte, dar cred că am ceva şanse să te recunosc din zece.

    asta-mi aduce aminte de „zece întâmplări ciudate şi-o minuuuuuneeee…” 8->


Lasă un răspuns

