pământul deocamdată

Octombrie 12, 2008

..şi-am putea,

şi nu se poate.

11 Răspunsuri to “pământul deocamdată”

  1. junkydawn Says:

    convinge-mă.

  2. maria Says:

    e minunat să-l auzi în felinare(cred…nu am fost…din motive bine întemeiate:”>),dar şi după un mic dejun hipercaloric cu un tată care vorbeşte despre dragoste,comunism şi fericire.chiar e minunat.mulţumesc Alexa.

  3. junkydawn Says:

    alexa are o nouă obsesie şi zâmbeşte (fără să o vedeţi) pentru că a reuşit s-o împartă.

    obsesiile n-au niciun farmec de una singură:)

  4. EU Says:

    de fapt eu i-am dat-o mariei inainte s-o vada pe blog…dar minciunelele sunt frumoaaase:P

  5. junkydawn Says:

    dacă nu ţi-ai făcut blog unde să spună „mulţumesc Jean”…face the consequences:))

    apropo, dacă tot shareuieşti..:-„

  6. maria Says:

    îi mulţumesc şi lui Jean:P(dar prima dată mi-a dat-o Andreea pe iutub)

  7. maria Says:

    însă emoţiile au devenit mai clare pe blogul tău:)

  8. graunte Says:

    obsesiile nu sunt obsesii dacă nu sunt împărtăşite cu câteva milioane de oameni🙂 (acum îmi dau seama cât de bine trebuie să se fi simţit hitler)

  9. downtownjesus Says:

    da, imi place.

    mananc seminte de bostan. si-s chiar bune. ti-am zis ca n-am chef de tema la romana. n-am chef de nimic. nu am chef aaaazi

  10. junkydawn Says:

    eu n-am chef de temă la mate. facem schimb?:D


Lasă un răspuns

